Nacházíte se zde: Úvod Vše o nákupu Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží a reklamace
Dorazilo Vám zboží poškozené nebo Vám nevyhovuje? To nás velmi mrzí, pojďme to spolu vyřešit.
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI/VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
- Stáhněte si a vytiskněte si reklamační formulář
- Vyplňte základní údaje o Vás - jméno a příjmení, číslo objednávky, telefon a e-mail
- Vyberte důvod reklamace z nabídky nebo napište jiný důvod pro reklamaci
- Vyberte si preferované řešení reklamace - dodání nového zboží, dodání jiného zboží, vrácení peněz na účet
- Napište datum a podepište
- Zašlete nám zboží včetně reklamačního formuláře na adresu
Design gastro s.r.o., Svojsíkova 1436/9, Praha 6, 169 00