Hledat
Menu

Nacházíte se zde: Úvod Vše o nákupu Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží a reklamace

Dorazilo Vám zboží poškozené nebo Vám nevyhovuje? To nás velmi mrzí, pojďme to spolu vyřešit.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI/VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

  1. Stáhněte si a vytiskněte si reklamační formulář
  2. Vyplňte základní údaje o Vás - jméno a příjmení, číslo objednávky, telefon a e-mail
  3. Vyberte důvod reklamace z nabídky nebo napište jiný důvod pro reklamaci
  4. Vyberte si preferované řešení reklamace - dodání nového zboží, dodání jiného zboží, vrácení peněz na účet
  5. Napište datum a podepište
  6. Zašlete nám zboží včetně reklamačního formuláře na adresu
    Design gastro s.r.o., Svojsíkova 1436/9, Praha 6, 169 00

Odebírání novinek

Chcete-li dostávat informace o novinkách na svůj e-mail, vyplňte svou e-mailovou adresu.

Pokud jste člověk, nevyplňujte

Sečtěte a zaokrouhlete (34.6 + 39.5) *

Nahoru